A legfontosabb dolog számunkra, hogy megértsük a probléma jellegét, amelyet Ön meg szeretne oldani. Ezek alapján tudunk egy vagy több megoldási javaslatot tenni. Jellemzően egy problémát többféle módon is meg lehet oldani a mi célunk hogy megtaláljuk a legegyszerűbbet és a lehető legjobbat.
Tanácsadóink és műszaki csapatunk jelentős tapasztalattal rendelkeznek az OpenKM platform sikeres telepítésében közép- és nagyvállalatoktól elkezdve a különféle üzleti szegmensekben, ideértve a banki és pénzügyi, az olaj- és gázipari, az energetikai, a mérnöki, az egészségügyi és az állami szektorbeli szervezeteket.
Konfiguráljuk, paraméterezzük és kibővítjük az OpenKM szolgáltatásait, hogy megfeleljenek az Ön üzleti igényeinek. A teljes munkát elvégezhetük mi vagy kollaboálhatunk az Ön technikai csapatával.
Az OpenKM folyamat motor lehetőséget kínál az üzleti logika meghatározására és újbóli felhasználására, valamint az üzleti folyamatok egyszerűsítésére és az alkalmazottak hatékony koordinációjára mind a szervezettel, mind egymással. A folyamatok és a tartalomkészítés összekapcsolásával az OpenKM lehetővé teszi a szervezetek számára az információk cseréjét és az új vagy változó üzleti követelményekre való gyors reagálást.
Az OpenKM segítségével az összes dokumentumot elektronikusan tárolhatja és rendszerezheti úgy, hogy az az Ön munkafolyamatainak és a hozzáférési igényeinek megfelelő legyen. Intelligens globális kereséssel egyszerűen visszakeresheti a mentett tartalmat.
Az automatizált feladatok által emberi beavatkozás nélkül tud bizonyos műveleteket végrehajtani a dokumentumokon. Néhány példa:
Az automatizálás főbb előnyei:
Az OpenKM vállalati dokumentumkezelő egy interoperábilis platformot biztosít az erőforrások kiaknázásához az alkalmazások és az adattárak között az egész vállalat számára. Az OpenKM-et azzal a céllal fejlesztették ki, hogy többféle integrációs módszert biztosítson:
Elérhető kapcsolódási pontok: AutoCAD, MS Office, Vtiger, BonitaSoft, Kofax, Abby Flexicapture.