Írta Novoa 2020. Április 17-én
A legtöbb cég számára kihívást jelent a partnerekkel, valamint az ügyfélvállalatokkal való kommunikáció, - ez alatt nem csak a szóbeli, de papíralapú információt cserét értjük - például dokumentumcsere. Ez egy rendkívül kritikus folyamat, melynek célja, hogy gyors és megbízható eljárásokat és tartós kapcsolatokat építsünk ki. – Mondhatjuk, hogy az ügyfelek elégedettsége a vállalkozás alapját képezi, ezért elengedhetetlenül fontos.
Ugyanakkor a hatékony és megbízható gyakorlati megvalósítás nem egyszerű feladat, számos olyan eset fordulhat elő, mint például a fizikai dokumentumok elvesztése/elkeveredése, strukturálatlan dokumentumkezelés, e-mailekre való késedelmes válaszok stb., amelyek eredményeként megromlik a kapcsolat az ügyfél és a beszállító között.
Elektronikus dokumentumcsere
Az elektronikus dokumentumcserét lehetővé tevő rendszer célja, hogy biztonságosabbá, gyorsabbá, olcsóbbá, valamint korszerűbbé tegye az ügyfelek és a szállítók közötti kommunikációt.
Ha a vállalatok kvázi „delegálják” ezt a felelősséget – tehát egy olyan rendszerre hagyják, melynek ez a feladata, akkor jobban ki tudják használni meglévő erőforrásaikat, valamint nagyobb elégedettséget érhetnek el a gyorsabb és megbízhatóbb folyamatok által.
A "win-win" koncepció fő célja az, hogy megtaláljuk az érdekegyensúlyt az ügyfél és a szállító között. Vagy mondhatjuk úgy is, hogy: "Ha az ügyfelek nyernek, akkor mi is nyerünk." Ez a hozzáállás jótékony hatást fejt ki, és így javítja a szolgáltatások és az üzleti folyamatok minőségét mindkét oldalon.
A “win-win” kapcsolat kialakításának főbb aspektusai:
Ezen feltételek a vállalat és az ügyfelek által kialakított kapcsolat alappillérei, amely pozitív hatással van az üzletre és javítja a termékek minőségét, valamint a fogyasztói elégedettséget is.
Nem szabad alábecsülnünk a közösségi média (Facebook, LinkedIn, Youtube, Twitter, ..), az előre jelző rendszerek, az adatbányászati eszközök (mesterséges intelligencia, Big data), a felhőszolgáltatások stb. használatának jelentőségét sem. Ezek a szolgáltatások kiegészítik egymást és hozzájárulnak a szorosabb és megbízhatóbb kapcsolat fenntartásában.
Az OpenKM új E2D modulja lehetővé teszi a beszállító és az ügyfél közötti könnyed dokumentumcserét az Interneten keresztül biztonságos módon. A modul működéséről és előnyeiről érdeklődjön a www.openkm.hu weboldal kapcsolatfelvételi űrlapján keresztül. -