Ha szeretne jól informált maradni, iratkozzon fel az OpenKM hírleveire

Fedezze fel az új OpenKM-et

Gaspar Palmer

Írta Gaspar Palmer 2021. szeptember 17-én

Az új OpenKM felület, amely már forgalomba is került, modern és korszerűsített környezetet biztosít a dokumentációs műveletek elvégzéséhez, amelyekre minden vállalatnak szüksége van. Az új platform elindítása előtt elvégzett teljesítménytesztek kimagasló eredményeket mutattak. Minden felhasználó pozitívan reagált az új környezetre.

A fentieken kívül mi további fejlesztéseket eszközöltünk, amelyek talán első ránézésre nem érzékelhetőek, de az új platform részei. Tehát a jobb teljesítményhez és a modern felhasználói felülethez még hozzátartozik:  

  • A dokumentumok gyors feltöltési lehetősége: egyszerűen csak húzza a feltölteni kívánt dokumentumokat a felületre, vagy válassza ki őket csoportosítva a számítógépéről. Szeretnénk kiemelni, hogy mindkét művelet végrehajtható mappákkal és azok tartalmával is.

  • A tartalom és a metaadatok agilis és hatékony összehasonlítása azzal az előnnyel jár, hogy így elkerülhető a párhuzamos tárolás, és ezáltal a fölösleges helyhasználat is. Nem szabad megfeledkeznünk az azonos dokumentum verzióinak összehasonlításáról sem, akár tartalom, akár metaadatok szerint.

  • Tömeges műveletek: A tömeges műveletek mindig kitűnnek a többi funkció közül, hiszen rengeteg előnnyel járnak. A tömeges művelet érvényesíthető a dokumentumok és mappák esetén is, sőt ezzel a módszerrel könnyedén adhatunk hozzájuk metaadatokat is.

  • Továbbfejlesztett keresések: leszűkített szűréssel, jól lekorlátolt és hasznos eredményeket érhetünk el, a hatalmas adattárak ellenére is.

  • A riportálási funkció: lehetővé teszi a különböző jelentések létrehozását a szükséges feltételek szerint; manuálisan vagy akár automatikusan és különböző formátumokban (Word, PDF, Excel, CSV stb.)

  • A sablonok speciális használata: sablon alapján létrehozhatunk dokumentumokat, vagy akár mappastruktúrákat is.

  • Automatikus adatrögzítés a zónás OCR segítségével: Az OCR lehetővé teszi a kulcsinformációk kinyerését a dokumentumból, majd azok metaadatokká konvertálását, sőt felhasználhatjuk automatikus katalogizálására is.

  • Bármely nézetből elérhető funkciók: dinamikus és hozzáférhető közeget kell biztosítani, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy bármely menüpontból elvégezhessék a nekik megfelelő feladatot.

  • A PDF kezelő eszköz: lehetővé teszi a PDF-k kezelését az OpenKM felületről. Célja az új dokumentumok létrehozásának megkönnyítése, valamint azok katalogizálása, a PDF oldalainak törlése, kivágása, sokszorosítása vagy elforgatása után.

  • Fájlterv a fájlkezeléshez: ideértjük az osztályozási táblázatokat és a dokumentummegőrzést is. Ez lehetővé teszi a jogalany számára a szellemi tőke hatékony kezelését, bemutatva az iratok elrendezését a létrehozástól a megsemmisítéséig vagy megtisztításáig, vagy adott esetben a végleges megőrzéséig.

  • Dokumentumok online szerkesztése: az OpenKM felhasználói felületről, a felhasználó által közvetlenül elérhető szerkesztő integrálásával, lehetővé válik a dokumentumok agilis és biztonságos létrehozása és szerkesztése, letöltés nélkül is.

Nem hagyhatjuk figyelmen kívül azokat a modulokat sem, amelyek kiegészíthetik az OpenKM funkcionalitását, ezért a következőket szeretném kiemelni:

  • EDX vagy elektronikus dokumentumcsere, amely lehetővé teszi a külsős felhasználók számára, hogy egy biztonságos felületen keresztül küldjenek be dokumentumokat, a dokumentumkezelő rendszerbe.

  • A Multitenant: lehetővé teszi az OpenKM különböző alpéldányainak létrehozását, ezáltal elkülöníthetjük fióktelepeink munkaterületeit, úgy, hogy mindeközben ugyanazokat az informatikai erőforrásokat használjuk.

  • QR-kód ellenőrző: annak ellenőrzésére lett kifejlesztve, hogy a felhasznált fizikai dokumentumok megfelelnek-e az alkalmazásban tárolt legújabb verziónak. Ezzel elkerülhetők az eltérések és félreértések, amelyek nagyon magas költségekhez vezethetnek.

Végezetül szeretném kiemelni az OpenKM csapata által végzett kiváló munkát és erőfeszítéseket, amellyel folyamatosan támogatták az ügyfeleket és a felhasználókat a képzések során felmerülő kérdésekben. Közreműködésükkel, mára az OpenKM Akadméia egy olyan lehetőséggé forrta ki magát, amely alapvető felhasználói, haladó adminisztrátori és tanácsadói tanfolyamokat is kínál.

Az OpenKM alkalmazás egyébként különböző operációs rendszerekkel és adatbázisokkal is képes együttműködni, telepítését illetően lehet helyi szerverre, illetve felhőben bérelt tárhelyre is installálni. Hibrid megoldást is alkalmazhatunk, ebben az esetben tárhely- és szerver karbantartási szolgáltatásokat is biztosítunk; továbbá gondoskodunk a biztonsági másolatok helyes létrehozásáról (naponta, vagy inkrementálisan), minden ügyfelünk nyugalma érdekében. Mindezt egy hitelesített szerverről, amely lehetővé teszi, hogy egy állandó licencen keresztül élvezhesse az alkalmazást, ami biztosítja a rögzített felhasználók számára a hozzáférést és az ehhez megfelelő méretű tárhelyet.

Kapcsolatfelvétel

Általános információk