Írta: Thomas Slavatore 2022. október 28-án
A digitális vállalkozások az üzleti világ élvonalába tartoznak a folyamatosan fejlődő és épülő világban. Legalábbis ennek így kellene lennie.
Azonban gyakran találkozunk olyan vállalatokkal, amelyek a digitális környezetben folytatott tevékenységük során a rendelkezésükre álló eszközöknek csak egy részét használják ki.
A vállalkozás elindítása és létrehozása csak a kezdet; olyan digitális gondolkodásmódot kell elsajátítani, amely lehetővé teszi, hogy egyszerre növekedjen és tartson lépést a technológiai változásokkal.
A technológiai megoldások a vállalkozások legfontosabb eszközei a hatékonyság növelésére és a kevesebb munkával elérhető jelentősebb eredmények elérésére.
A technológiának a jövőben is nagy hasznát vesszük. Ezért fontos, hogy naprakészen kövessük a legújabb technikai fejlesztéseket, hogy lépést tartsunk a korral, és ami még fontosabb, hogy olyan eszközöket használjunk, amelyek értékes kiegészítői lehetnek a mindennapi működésünknek.
Kiválasztottunk néhány példát olyan eszközökre, amelyek minden digitális szervezet számára hasznosak lehetnek azoknak, akik szeretnék előmozdítani a digitális átalakulást, és azoknak is, akik még csak most kezdik, és szeretnének többet megtudni a témáról.
Az egyik legértékesebb technológia, amelyet a spanyol vállalkozások használnak, a CRM vagy más néven ügyfélkapcsolati-menedzsment.
Bár a CRM már egy ideje létezik, és nem éppen egy újonnan megjelenő technológia, a CRM-szoftverek és a legjobb módszerek bevezetése a vállalkozásokban azonban csak lassan haladt, mivel az elfogadás nem volt egyszerű és gyors.
A CRM a digitalizáció térhódításával az üzleti működés alapvető elemévé fejlődött.
Laikus nyelven szólva a CRM felelős az összes releváns információ tárolásáért, amelyet minden ügyfélinterakcióból megszereztünk. Ezek az információk lehetnek például alapvető személyes adatok, mint az életkor, a nem és a származás, vagy összetettebbek, mint például az Önnél történt vásárlások száma és az átlagos rendelési érték.
A CRM-et többnek kell tekinteni, mint egy egyszerű ütemtervet vagy adatokkal teli táblázatot. Olyan eszközök, amelyek képesek feldolgozni és elemezni ezeket az adatokat, hogy segítsenek nekünk például vállalkozásunk marketingstratégiáiban.
Ezen túlmenően segíthetnek nekünk abban, hogy javítsunk az ügyfélélményen, amikor felveszi velünk a kapcsolatot a vevő. A CRM lehetővé teszi számunkra, hogy minden releváns információhoz azonnal hozzáférjünk, és jól jön az ügyfélproblémák vagy kérdések megválaszolásában is.
Figyelembe véve a piacon elérhető különböző CRM-ek számát, valószínűleg van olyan, amelyik megfelel az igényeinek, függetlenül vállalkozásának típusától.
A digitális vállalkozások, amelyeket a már működő cégek vagy szabadúszók irányítanak, jelentősen eltérően működnek. A szabadúszók számára a CRM megléte nem csak ajánlott, hanem gyakorlatilag elengedhetetlen.
A CRM egyike azoknak a technológiáknak, amelyek rövid időn belül jelentősen megváltoztatják a szervezet működését.
Egyértelművé kell tennünk valamit, amit a kezdetektől fogva folyamatosan mondunk: minden olyan technológiai dolog, amely hasznára lehet a vállalatnak, értékes és érdemes figyelembe venni.
A szervezeteknek és a munkavállalóknak lépést kell tartaniuk a technológiai fejlesztésekkel, mivel a munkahely egyre inkább digitalizálódik, és ehhez kell igazítaniuk a gyakorlataikat, hogy versenyképesek maradjanak a piacon.
Az ügyfelek minden eddiginél jobban keresik a számukra kedvező és vonzó digitális lehetőségeket. A vállalkozásoknak intelligens automatizálási rendszerekre van szükségük; szerencsére az eszközök fejlesztéséért felelős digitális technológiával foglalkozó vállalatok ezt tudják.
Éppen ezért egy egyszerű Google-kereséssel végtelen számú hasznos eszközt fedezhetünk fel, amelyek alkalmazkodhatnak az igényeinkhez, és olyan versenyelőnyt biztosíthatnak számunkra, amely kulcsfontosságú lehet a digitalizációs vállalkozásunk sikere szempontjából.
Az, hogy mennyire lesz sikeres és hatékony a vállalkozása, azon múlik, hogy mennyire hatékonyan tanulmányozza a vállalkozását, az iparágát, a rendelkezésre álló szoftvereket, az új technológiákat stb.
A tudás ereje lehetővé teszi, hogy hatékonyan működtesse vállalkozását, kiválassza a legjobb eljárást, és azonosítsa a tovább optimalizálható területeket.
Búcsúzzon el az analóg technológiától, és váltson digitálisra!