Írta: Ana Canteli 2022. szeptember 2-án
Ahogy belépünk a szeptemberi hónapba, nemcsak a diákok számára kezdődik egy új időszak, hanem számunkra is.
A jól megérdemelt nyári szünet után, ideje újra munkához látni és újult erővel megoldást találni a felmerülő igényekre, hogy sikeresen lezárhassuk az utolsó negyedévet is.
Ebben a cikkben nem a gazdasági dotációról fogunk beszélni, helyette inkább arra szeretnénk ösztönözni, hogy éljen a lehetőséggel. Ritkán számíthatunk ilyen típusú támogatásra, ezért itt az alkalom, hogy egy sor alternatíva közül kiválaszthassa a legmegfelelőbbeket vállalkozása fejlesztéséhez.
Aligha tudunk olyan céget említeni, amelynek ne lenne valamilyen beszállítója. Legalább egy hálózatüzemeltetőre szükségünk lesz, ha otthonról szeretnénk elkezdeni edolgozni. Természetesen a jó ügyfélportfólió mindig minden vállalat elsődleges célja, és ezért szükséges, hogy rendelkezzünk a megfelelő infrastruktúrával a kapcsolatok fenntartásához, a tárgyalópartnereinkkel való szilárd megállapodáshoz, és ha a körülmények lehetővé teszik, az említett kötelezettségvállalások javításához. A megfelelő infrastruktúra megléte olyan dolog, amit nem hagyhatunk figyelmen kívül, és amire oda kell figyelnünk, ha továbbra is működtetni akarjuk vállalkozásainkat.
Digitális megoldásokra van szükség az ügyféllista kezeléséhez, a megfelelő nyomon követéshez, a potenciális ügyfelek kiválasztásához és megfelelő kezeléséhez. A legtöbb kereskedelmi tevékenység igényli és létre is hozza a dokumentációit, többek között például adatbázisokat, számlákat (korábban papíron, ma már egyre inkább elektronikusan), panaszokat, reklamációkat és fogyasztási naplókat. Az ügyfél- és beszállítói kapcsolatok során keletkező összes információt megfelelően kell kezelni. Alapvetően fontos figyelembe venni a rossz biztonsági irányításból származó lehetséges bírságokat és azt is, hogy az említett adatok milyen lehetőségeket rejtenek magukban a vállalat jövője szempontjából.
Egy vállalat tevékenységei és feladatai értékláncba szerveződnek, amely megfelelő irányítás mellett akár folyamatosan fejleszthető is. Sokak számára nyilvánvaló, hogy a folyamatalapú menedzsment a legdivatosabb stratégia, amelyet be kell vezetni és fejleszteni kell a szervezetek következő szintre való emeléséhez.
A mai programok elengedhetetlenek az értékteremtéshez, a jogszabályi megfelelés biztosításához és a helyes üzletvitelhez.
Egy digitalizálással foglalkozó szakember tanácsadói szolgáltatásokat és javaslatokat tud nyújtani a vállalat jelenlegi helyzetének legmegfelelőbb folyamatfejlesztési lehetőségeiről.
A digitalizálódó gazdasággal párhuzamosan az elektronikus számlázás is egyre inkább előtérbe kerül. A jogi szabályozásokban már most is változások következnek be, annak érdekében, hogy egyre több területen vezessék be az e-számlákat. Nemrég írtunk egy cikket az elektronikus számlázásról így, ha nehézségei adódnának ennek a megoldásnak a bevezetésével, forduljon bátran egy ilyen szolgáltatásra specializálódott céghez.
Lenyűgözőnek hangzik, de maga a koncepció meglehetősen intuitív. Képzelje el, hogy összegyűjtheti a bizonyos műveletekkel kapcsolatos összes adatot. Azon információkból, amelyek az ügyfelek termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos információkeresésre való ösztönzésére vonatkoznak. Mi történik, ha valaki érdeklődik egy X termék vagy egy Y szolgáltatás iránt? Mikor fognak vásárolni? Mennyit hajlandóak fizetni? Hol van az elégedettség optimális pontja? Mit kell kínálnia ahhoz, hogy megtartsa az ügyfelet? Milyen ügyfelek döntenek úgy, hogy nem újítanak? Milyen tulajdonságokkal rendelkezik az ideális ügyfél? Ezekre a kérdésekre minden vállalkozás választ szeretne kapni.
Az adatvezérelt döntések, például a mozgástér kiszámítása, hogy a termék- és szolgáltatásportfóliónkat a piaci ingadozásokhoz igazítsuk, mind a stratégiai döntéshozatal részét képezik. És mindezek kulcsa a mai korban az üzleti intelligencia.
Az üzleti intelligencia azon stratégiák és eszközök összességét határozza meg, amelyek lehetővé teszik a szilárd döntéshozatalt az elemezhető vállalati adatok alapján. Ma már minden szervezet célja, hogy olyan informatikai megoldásokkal dolgozzon, amelyek különböző minőségű és típusú adatokat halmoznak fel. Az elemzendő adatok mennyisége messze meghaladja egy ember elemzési képességét. Az üzleti intelligencia viszont végtelen számú lehetőséget biztosít számunkra. Az általa kínált megoldások az adatvizualizáció és az analitika terén kulcsfontosságúak az adatgyűjtés teljes körű kihasználásához.
Az alkalmazottak, az ügyfelek, a beszállítók, a közigazgatás és az érdekképviseletek várják a virtuális irodai szolgáltatásokat. A fizikai székhely mellett egyre gyakoribbá válik, hogy a szervezetek elérhetőek legyenek, miközben tevékenységük nagy részét távolról végzik. A digitalizálással foglalkozó cégek és szakemberek is átálltak arra, hogy elektronikus irodákat hozzanak létre ügyfeleik számára.
A virtuális iroda a papírmentes iroda megvalósításával és a vállalat digitalizálásával válik valósággá. Ha a virtuális iroda létrehozása az Ön szervezetében kihívást jelent, a kkv-gyorsító program segíthet. A program támogatja a digitalizálással foglalkozó cégek és szakemberek szolgáltatásait, akik elektronikus irodákat alakítanak ki ügyfeleik számára.
A hálózaton keresztül áramló összes információ és adat értéket képvisel, és ezt a hackerek is tudják.
Továbbra is igaz, hogy a hálózaton való jelenlétünk számos előnnyel jár. Egyre több potenciális fogyasztó válik digitális őslakossá; számukra az első értékesítési csatorna az internet. A fizikai bolt lehet a második választásuk, de oda csak ritkán mennek.
Időbeosztásunkat és elérhetőségeinket mind az okostelefonjainkon tároljuk, ez vált általánossá. Azonban minden, ami online történik, kockázattal jár. A webes űrlapok, az e-mailek fogadása és küldése, az online fizetés és a távmunka kiszolgáltatottabbá tesz minket a rosszindulatú online támadásokkal szemben. A digitális készlettel rendelkező kiberbiztonsági szolgáltatások bérlése olyasmi, amit a legtöbb vállalkozás alkalmaz, vagy amit legalábbis fontolóra kellene vennie az internetből eredő kockázatok leküzdésére.
A kiberbiztonsággal és egyéb szolgáltatásokkal kapcsolatban az Abana OpenKM-partnerként szerzett tapasztalataira számíthat a dokumentumkezelési szektorban.
Elektronikus iratkezelési és dokumentumkezelő szoftvereinkkel az Abana több mint 25 éve kínál fájldigitalizálást, folyamatkihelyezést, dokumentumfeldolgozást, metaadat-készítést és dokumentumkezelési megoldásokat.